سوسک هایم تخم ریزی بیشتر!
نوشته شده توسط : بددهن

 

روبرویم بسته ی چشمان تو

سایه های سر مه ی زندان تو

اول آسان عشق مشکلم

گندم ممنوعه ی بی حاصلم

زهر ماری خوردن وقت سحر

انفرادی ؛مستی ام با چشم تر

دل سپردن به پک سیگار مست

در میان رکعت شک دار پست

شوری ِ آبی ِ چشم ِ بی کلک

غرق بودن ،حل شدن مثل نمک

درد دارم قد تبخال لبت

روز هایم تحت درمان شبت

کافرم من دست در خفتان بکن

باز اعجازی از آن پستان بکن

بسته ی چشمان خود را وا بکن

حبس را با خنده ای زیبا بکن

وصل کن لب های خود به لبم

روی تبخالت شبی مرحم کنم

تا بنوشم از خم چشمان تو

مست باشم گوشه ی زندان تو

لحظه ها را کز کنم کنج قفس

میله ها را بشمرم با هر نفس

میله ها نه، بند های کرستی

توی ذهنم طرح هایی خط خطی

خط خطی هایی شبیه روزها

 توی سلولیّت چشمان تو

سوسک خوردن گوشه ی زندان تو

سوسک خوردن زنده ماندن تا کجا؟

تا ملاقاتی چشمان شما؟

لیک می دانم که حبسم تا ابد

سوسک هایم تخم ریزی بیشتر





:: موضوعات مرتبط: شعر , ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 17 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
بوبوک در تاریخ : 1389/11/29/5 - - گفته است :
چه قدر بد که اینقدر دیر این شعرو پیدا کردم
خداییش قشنگ بود

/weblog/file/img/m.jpg
تجسم در تاریخ : 1389/10/18/6 - - گفته است :
خیلی قشنگ بود ...

ولی با آخرش نتونستم ارتباط برقرار کنم .
ایشالله وقتی همو دیدیم راجع بهش حرف میزنیم ..


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: